Cucu Cicit Setia

Feb 9, 2011

Gelang si Paku Gelang

Ai anok2.. kali ni nenek nok tlong promote rumate nenek yg juai gelang nuh. kome nengok lah ye gelang2 ni. kalo ade yg bekenan di hati tuh, kobar2 lah ye kat nenek. murah je gelang nye, satu RM 4.00 yg beso sket tuh wane itam putih tu RM5.00. yang penting nye, batu tuh bersinar2 bak batu permata. nek tak tipu kome lah, nek nengok shining2 batu tuh saket mato nek ni ha, smpai nak kene buat sepek baghu lg lah gaya nye, power dah naek. hahah. tp konpem mmg boleh menarik perhatian org, nampak berseri2 bila pkai gelang ni taw. hehehe ;)







No comments: