Cucu Cicit Setia

Feb 13, 2011

Handphone Strap Bau Kedai

Ai cu sume. nenek nok kobar neh. ari ni nek poie Kangar tuh.pastu nek tok taw nok peghabih duit kat apo.pastu nek nampak la ade banyok2 handphone strap ni namo dio forest ghost.mace2 dezain ado eh, tapi nek boli satu neh yang nek paling bekonan kat ati neh. haa.kalo cu sume doh beso nanti lagi 40tahon cu nengok belog nek ni, cu pun tau la nek dolu2 zaman mudo2 ghupo mano phone strap nenek. heheh ;)

untuk budok2 gegirl,yg bejiwa lombut,cepat teghase,cepat meghajok,cepat menangeh tuh, elok le boli phone seterap yang ghope gini. bukan ape, nak bagi semangat sket. kang dalam mind set cucu sume kang jd tabah la der. oghe nengok kome pkai seterap ghope gitu pun dah takot nok permain kome.hahah.nek tawu nek bijok ;) nanti kang ble kome ghase sedih tu,nengok la kat seterap tuh,mesti kome ghase mcm "eh,kene jadi ganas,tabah,telus.aku tak boleh nanges.aku kuat.mcm seterap yg ganas neh.huhu". ha,kan?

okey cucu2 sekalian.selamat mencuba. tataaaaa~~~

No comments: