Cucu Cicit Setia

Dec 23, 2010

Kisah Oghe Keno Maghoh Pulok

wahai cucu cicit nek sekalian, ni nek nok cite lg neh. cu dengar eh.

Semalam, adk nek, tok sedaghe kamu le, kene maghoh ngn onyang kamu. Nek bukan saje2 nok cite neh, tapi nek nok tegelak jo.haha ;D doh dapek kuar pi jalan2 pun balik nok maghoh2 ore pulok. bukan apo, dio pi jalan kt apo eh namonye, mit balley ko apo ko, nek idak tawu nok nyebotnye. pstu kn, dio blk tu lewat pulok, tp tak kena maghoh le, jadiknye dio pulok yg pi maghoh2 biseng2. tok kenang budi betoi.
yang nek nok tegelak tu sbb dio maghoh2 kononnye hebat ar dok. last2 dio yang keno maghoh ngn onyang kamu. hahahahahahahaha. nok gelak banyok2 lagi. hahahahahahahaha ;D maap le nek mmg suke gelak

nek sambung cite ye, dah tu dio keno maghoh onyang kamu tak bagi le nok bukak waipai nok ongline. baghu jo onyang gertak seket dio doh nangeh2 nok ongline.apo loh.tak dapek nok ongline pun mcm nok mati pulok.lawok jo.haha kato pepatah Melayu "kalah sebelum bertempur".ha.mcm tu lah bunyik nye

oklah cucu oii.nek tawu cite ni tak beghape nok best.nnt nek cito bondo yg best lg eh 'neks taim'. nek pun nok pi menyiram pokok bunzai ciptaan nek yg idop segan mati tak mau tu. adioss anok2 ;)

4 comments:

adlin safiah said...

sape nie nek..
kisah btol ker rekaan...

safey said...

kisah betoi laa.wt gapo nek nok reka2
Ni kisah tokcu kamu le.adk nek

adlin safiah said...

ermmm...
kisah tokcu syazwan yer...

safey said...

aah. hehe ;)