Cucu Cicit Setia

Jun 19, 2011

Nora Elena 2 pulak??

eh, kalau ade sambungan pulak cerita Nora Elena tuh, memang BEST gila! hahaha
tapi setakat ni tak dengar lagi ler..nenek sajer wat gimik kat komer.komer paham2 ler nenek neh kan?heeee. (jgn maghoh pulok ye) ;D

loni, cerita nora elena yang nenek dok nengok tiap2 aghi senin sampai kamis pukoi 7ptg tuh abes doh pulok..hmmm.rindu nyaaaa kat Seth Tan..sepi nye hidup tanpa seth..hahah..gilo pulok doh kat Aaron Aziz loniii ! haiyohhhh! nape lahh dio dok buat ghamai gadis2 tergilo2kan dia, tu tak kira lagi mak-mak yang dok ngidam nak jadikkan Aaron Aziz tuh menantu.hihiii..nasib baik dio doh kawin.untunglaaaa bini die.tahniah~ tahniah~ ;D

Lepas doh boghing takdok cite nora elena doh kt tv3 tuh, sekali sekala nek layan ler lagu2nye.jadik la jugok nak mengubat rindu kat cerita yang tersokkk! tuh. aghi ni nek dongar lagu depa yang hok Jangan Kau Pergi oleh Erry Putra feat. Reen&Shajiry

layan lagu ni sat

Bila dengar lagu neh, mulo lah terbayang2 saat-saat romantis seth ngn nora dlm cite tuh. ish! ni yang buat nenek ghaso nok bercinta neh.haiyohh.dah sodap menyinggle tapi cito ni pulok buat feeling.kenapa?kenapa?hehee. nok becinto ngan sapo ek?mane lah jodoh nenek neh tak sampai-sampai laie neh.

 nak kene buat solat hajat jap lah.okeh cucu sume.nenek pi la jugak.bab-bab jodoh neh takleh tangguh-tangguh.adiossss! ;D

4 comments:

fyna said...

mmg besh cite NE nih.
:)




jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/
:)

Nenek Fasola said...

tau takpe..best gila!!! lagi2 sbb ade Aaron Aziz ;D

WuMing said...

Hebaattt...

Nenek Fasola said...

WuMing, ape yg hebat? -_-??