Cucu Cicit Setia

May 21, 2011

Header Baru Baybeyh!

Berdasarkan pada tajuk entri di atas, iye! nenek udoh buat header baru.lihat lah!

Berikutan header nenek yang lalu, nenek dapati ianya agak padat dan kurg sesuai dgn tema masyarakat zaman kini iaitu "simple and modern", nenek pun amik tindakan untuk mengubahnya sedikit supaya menjadi lebih simple. iye! tak dinafikan mmg ianya tak cantik, tapi berpadalah dengan status 'nenek' iye dak?huhuuu~

nenek dah tukor dari header yang ni :


kepada yang ni :

simple bukan? heheh...

10 comments:

Norizah @ Eja said...

Hii..tq arr,,sya da follow..if nenek nk follow sya pn blh jga,,blog sya msh bru..

Ary ariasputera said...

huhuhu.. simple but... amazing..

Azie Azman said...

cantik la header tu nenek!
pandai nenek buat =D

Anonymous said...

nie bukan bbanner nie header nenek hehe

Nenek Fasola said...

Norizah: follow juga! teruskan berblog.go!go! support each other ;)

Ary ariasputera: tenkiu3.biasa2 je.hee

Azie Azman: yeke cntik.nenek pakai hentam je.haha.neway,thanks! ;D

Anon: aah lah! hahah.nenek tersilap pulok.mmg tua dah.mane up to date.nenek pun tak ler gheti maner nok ckp omputih.hehee ;)

dea izzana said...

simple :)

Along Ayu said...

cak! i followwww.... :)

mardhiah ismail (: said...

nice! :)

zahar said...

sy punye blog lg arr kopak xde header nek..... ok nek sy dah polow nenek....

Nenek Fasola said...

thanks sgt2 semua! heheh
zahar: tak kopak ah.simple tp manarik je. ;)