Cucu Cicit Setia

May 27, 2011

Papa L'americano versi Korea?

Ape?!! papa l'americano dalam versi korea pulak? waaaaa..femes nye lagu tuh

Komer sume mesti tahu kan lagu papa l'americano yang mana kalau tak silap nenek lagu tu asal dari Australia yang dinyanyikan oleh Yolanda be Cool. nenek percaya komer sumer doh tahu kn?nenek yang doh nok uzur neh pun tawu.heheh

Lagu neh memang tgh hangat sekarang.tapi bukan la bru bberapa hari ni je hangat.dah beberapa bulan gak la lagu ni hangat diperkatakan oleh golongan remaja.ada yang siap berjoget2 sambil dengar lagu ni lagi walaupun mereka berada dikhalayak ramai mahupun di tepi jalan raya.

Disebabkan ke'femes'an lagu neh, maka ada jugak artis korea yang mengubah lagu tersebut ke dalam versi Korea. komer tengok ler sendiri :

best jugak la.cuma takleh tgok lame2.seksi bebenor tarian nye.tak lalu nok nengok nyer.haha

2 comments:

keroro said...

uish nek...seksi bebenor budak2 tuh...xsggup cu nk tgk :P

Nenek Fasola said...

tau takpe cu~ pakaian dah seksi tariannye pun lagi ler seksi.haha..nenek tertanya-tanya ape agaknye translation lirik depa tu msa buat tarian seksi tu.haha